Obsah jsem neříkal....
Korekce naznačuje fuel trim a je skutečně na 20 %. Koukám na to přes diagnostiku live. Na benzín je korekce nula až pět % , na E85 je nyní přes 20%. Na Scenicu s lpg mám dokonce fuel trim 60%
bioethanol85
Moderátor: yogifrenk
bioethanol85
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010
bioethanol85
Tak jsem zkoušel namontovat jednotku...
No hrůza... Dostat se prsty za sací potrubí byla hrůza. Objevil se první problém, konektory neseděly, výstupek na správnou polohu byl menší než originál. Musel jsem nožem vyříznout větší drážku. Znovu jsem nasadil konektory,, ale bohužel v opačném pořadí. Motor nenastartoval.
Další pokus byl později. Konektory jdou špatně nasunout. Teť už motor naskočil. Chtěl jsem přidat procenta na automat, ale nějak jsem se do toho zamotal. Povedlo se mi předělat jak automat tak e85, ale bohužel špatně . Takže sem domů dojel na e70. Diagnostika ukazuje korekci 10-20 %, takže by to chtělo přidat. Kouknu na to zítra.
Bohužel nevidím na konektory, tak nevím jestli dobře sedí....
No hrůza... Dostat se prsty za sací potrubí byla hrůza. Objevil se první problém, konektory neseděly, výstupek na správnou polohu byl menší než originál. Musel jsem nožem vyříznout větší drážku. Znovu jsem nasadil konektory,, ale bohužel v opačném pořadí. Motor nenastartoval.
Další pokus byl později. Konektory jdou špatně nasunout. Teť už motor naskočil. Chtěl jsem přidat procenta na automat, ale nějak jsem se do toho zamotal. Povedlo se mi předělat jak automat tak e85, ale bohužel špatně . Takže sem domů dojel na e70. Diagnostika ukazuje korekci 10-20 %, takže by to chtělo přidat. Kouknu na to zítra.
Bohužel nevidím na konektory, tak nevím jestli dobře sedí....
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010
bioethanol85
To tě lituju nevím kde jsi vzal plus a kdyby jsi měl špatně zapojené zasuvky na vstřikovačích tak to nenatočíš ty zastrčky jsou na prd já je musel také upravovat a to nastavení není tak složité zapni klíček a zmačkní buton kontrolky na jednotce zablikají tak tlačítko pust červená bliká pořád modrá určuje mod a žlutá obohacování např. modrá blikne 3krát jeto mod auto zmačkneš tlačítko abudeš držet dokud rychle nezablikají a budeš pořad držet a počítat bliknutí napočítáš 20 a pustíš tlačítko kontrolu provedeš modrá blikne 3krát a žlutá 20krat vypneš uplně klíček a je nastavení uloženo v paměti každy mod musíš nastavit vzlášt zakladní nastavení je v manualu jestli máš dotaz a budu vědět pomužu
bioethanol85
Už v pořádku.... Vše jede jak má.
Nj, konektory byly obráceně a auto nenastartovalo. Plus to bere ze vstřiků , dokonce i z opačného směru
Programování jsem nakonec pochopil, není to složité.
Konektory mě mrzí,z nich jsem fakt zklamaný. Vypadá to ale že již sedí dobře. Od té doby žádné vynechání zapálení.... Mrzí mě také režim automat, který vlastně automat není. Je to jen malá korekce s tím aby si ecu dodělala korekce ±15%
Pocitově to jede líp než na benzín. Spotřebu zatím nevím, ale odhaduji +1.5l
Nj, konektory byly obráceně a auto nenastartovalo. Plus to bere ze vstřiků , dokonce i z opačného směru
Programování jsem nakonec pochopil, není to složité.
Konektory mě mrzí,z nich jsem fakt zklamaný. Vypadá to ale že již sedí dobře. Od té doby žádné vynechání zapálení.... Mrzí mě také režim automat, který vlastně automat není. Je to jen malá korekce s tím aby si ecu dodělala korekce ±15%
Pocitově to jede líp než na benzín. Spotřebu zatím nevím, ale odhaduji +1.5l
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010
bioethanol85
Ahoj tak jak to jezdí na čisté ečko? Byl jsi na nějakém (doseřízení) jak ti to startuje studené a jaké máš navíšení spotřeby? Promin,za tu záplavu otázek, ale jsem zvědavej na tvuj poznatek. Já pořad čekám na výměnu moji jednotky sem docela otrávenej.
bioethanol85
Zdá se mi že to jede líp než na benzín. Studené starty jsou horší,ale nic extrémního.Nastavil jsem si studený start na +50% a je to OK.
Spotřebu zatím přesně nevím,ale podle posledních tankování běžná spotřeba o cca 1 litr.
U mne 6 l/100 běžná jízda a 10 l/100 německá dálnice (maximálka 190 a průměr asi 150 km/h). Dneska jsem chtěl tankovat a doplnit hodnoty,ale v Mostě došlo Éčko.Takže vycházím z údajů co mi vyhodila apk v androidu.
Jezdím na nastavení Auto a to jsem si tuším nastavil na +20%.Ecu si takto přidává kolem 8%.
Jízda je jinak v pohodě,jede dobře jak v nízkých otáčkách tak vysokých. Ecu mě nutí řadit do 2000 ot a jízda na pětku je kolem 1700 ot v pohodě. Teť mě nekamenujte za nízké otáčky,mám iVTEC a ten je uzpůsoben na takovýto eco provoz. Při větším sešlápnutí plynu si Ecu řekne o podřazení....
EDIT: tak jsem dotankoval a zatím nic moc,spotřeba asi o 2 litry.... I když pořád je brzo dělat závěry...
Spotřebu zatím přesně nevím,ale podle posledních tankování běžná spotřeba o cca 1 litr.
U mne 6 l/100 běžná jízda a 10 l/100 německá dálnice (maximálka 190 a průměr asi 150 km/h). Dneska jsem chtěl tankovat a doplnit hodnoty,ale v Mostě došlo Éčko.Takže vycházím z údajů co mi vyhodila apk v androidu.
Jezdím na nastavení Auto a to jsem si tuším nastavil na +20%.Ecu si takto přidává kolem 8%.
Jízda je jinak v pohodě,jede dobře jak v nízkých otáčkách tak vysokých. Ecu mě nutí řadit do 2000 ot a jízda na pětku je kolem 1700 ot v pohodě. Teť mě nekamenujte za nízké otáčky,mám iVTEC a ten je uzpůsoben na takovýto eco provoz. Při větším sešlápnutí plynu si Ecu řekne o podřazení....
EDIT: tak jsem dotankoval a zatím nic moc,spotřeba asi o 2 litry.... I když pořád je brzo dělat závěry...
Honda Jazz 1.4 iVTEC Sport 2010